Terug in Nederland.

19 februari 2016 - Liessel, Nederland

Het vuurwerk was misschien een voorbode van de aardschok die een dag later in Christchurch plaats vond. Wachtend op ons vliegtuig, met een kop koffie in de hand, begon ineens de bodem te schudden. Ik zag de verkeerstoren tegenover me en vroeg me af naar welke kant je het beste zou kunnen vluchten. Gelukkig was het een korte schok, hoewel de bodem, de tafel én de koffie flink heen en weer schudde.

Even later was het weer "business as usual", zoals een beveiliger verwoordde. Het vliegen zelf leek af en toe ook op een kleine aardverschuiving: door de turbulentie hebben we vaak de gordels aan moeten spannen.

Ik heb nog een aantal nieuwe foto's geplaatst. Nu we thuis zijn kon ik ook de foto's van de fotocamera koppelen.

Dit was het dan: een onvergetelijke vakantie! Iedereen die de moeite nam om te lezen en/of te mailen: bedankt!
Nieuw-Zeeland is echt een aanrader. Je hebt wel een lange adem nodig voor de reis er naar toe, maar dan heb je ook wat!

Mariëtte en Hennie

1. Frans heussen:
    19 februari 2016
    De schaatsbaan is echt een aanrader. Je hebt wel een lange adem nodig voor rondjes 70, maar dan heb je ook wat!
    Welkom !
    Frans Heussen.